Sådär

Då var det dags igen. Det var ett antal år sedan jag bloggade senast. Jag har saknat många delar av det, men samtidigt njutit av frånvaron av krav på kontinuerliga uppdateringar. Inspiration förhåller sig till krav som vin förhåller sig till syre. Därför tar jag tillfället i akt att klargöra att min föresats på intet vis är att uppdatera kontinuerligt eller ens kvalitativt. Detta kan mycket väl bli en riktig skitblogg som absolut inte är värd att besöka, så bokmärk för guds skull inte.

Jag förstår att du tror att jag skriver för just dig, men det gör jag alltså inte, vilket osökt för mig in på nästa ämne.

Det kommer inte att finnas möjlighet att kommentera inlägg på bloggen (detta gäller så snart jag hittat var man ändrar inställningen för detta). Jag är helt enkelt inte intresserad av vad anonyma internetkrigare kan fantisera ihop och det finns redan fler än fyrtiotusen miljarder fora där sådana kan prata kebab, ”rättigheter”, strukturell diskriminering och frimureri. Kontakta mig kan man ju alltid göra ändå om man har något vettigt att säga, förslagsvis via e-post.

Ha en fortsatt trevlig dag!

/Linus

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

